بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


اخباری از اردوی استقلالی ها پیش از بازی با تراکتورسازان
    • قلعه نوعی که طی روزهای گذشته به دلیل عفونت پایش نتوانست در تمرین استقلال حضور پیدا کند،احتمالا نمی تواند روز جمعه آبی پوشان را در سفر به تبریز همراهی کند. 
      با این وجود تلاش کادر پزشکی استقلال ادامه دارد تا سرمربی این تیم بتواند روز بازی به تبریز برسد. 
      قلعه نوعی هفته گذشته و پس از انتشار شایعاتی درباره احتمال حضور نیافتنش در تبریز به دلیل حواشی به وجود آمده گفته بود که حتما به تبریز می رود و اتفاقا قصد دارد یک روز هم زودتر از تیم استقلال به این شهر برود اما ظاهرا مشکل عفونت پایش برای او مشکل ساز شده است. سرمربی استقلال می بایست پس از عملی که چندی پیش روی زانویش انجام داد ،استراحت مطلق می کرد اما با توجه به درگذشت مادرش این فرصت را نیافت و این مساله باعث شد در هفته گذشته در بیمارستان بستری شود.
    • در حاشیه این تمرین جواد نکونام به منوچهری گفت:"من مصاحبه ات را که در آن گفته بودی تیم ملی با گل من پیروز می شود،خوانده بودم.از تو ممنونم چرا که حرفت به من انرژی زیادی دارد." 
    • منوچهری گفته بود که تیم ملی مقابل کره جنوبی پیروز می شود و وی دست دارد که نکونام زننده این گل باشد.
    • تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتورسازی تبریز فردا شنبه در چارچوب مسابقات هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند اما امیر قلعه نویی در این مسابقه آبی پوشان را همراهی نخواهد کرد.
      گفته می‌شود قلعه نویی به خاطر عدم مواجه شدن با هواداران تیم تراکتورسازی این تصمیم را گرفته است ولی میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال با رد این شایعه به خبرنگار مهر گفت: زانوی قلعه نویی که هفته گذشته جراحی شده بود مجددا عفونت کرد و سه روز پیش پزشکان مجبور شدند بخیه‌های پای او را باز کنند. به همین خاطر قلعه نویی با ما به تبریز نخواهد آمد.
      امیر قلعه نویی سال گذشته سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 28 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,باشگاه تراکتورسازی,حاشیه ها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com